01/10/2018Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική συμμετέχει στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν θεσμό στον οποίο πίστεψε από το ξεκίνημά του.
Είμαστε πολύ περήφανοι που είμαστε μια από τις - περισσότερες από 80 για φέτος - εταιρείες που βάζουν την εξυπηρέτηση στην καρδιά της λειτουργίας τους, συμμετέχοντας στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης από 1 έως 6 Οκτωβρίου.
Οι δράσεις στην Εταιρεία μας, για όλη την Εβδομάδα, θα έχουν ως θέμα την Επικοινωνία. Με την συμμετοχή μας σε μια σειρά από εκπαιδευτικές και βιωματικές δραστηριότητες, θα έχουμε την ευκαιρία να θυμηθούμε, πως όσο πιο ξεκάθαροι και αμοιβαίοι είναι οι κώδικες της επικοινωνίας μας, τόσο πιο αποτελεσματικοί γίνονται, αναπτύσσοντας ένα ισχυρότερο επίπεδο εμπιστοσύνης και σεβασμού με τους συναδέλφους, αλλά και, πρωτίστως, βελτιώνοντας την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους συνεργάτες και στους πελάτες μας!