Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΜΙΝΕΤΤΑ 2021 (4-9 Οκτωβρίου)

Για 6η συνεχόμενη χρονιά η ΜΙΝΕΤΤΑ γιορτάζει την εξυπηρέτηση, λαμβάνοντας μέρος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. 
Για τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική η σωστή και άμεση εξυπηρέτηση αποτελεί πρωταρχικό στόχο. Γι΄αυτό και είμαστε μια από τις πρώτες Εταιρείες που συμμετείχαν ενεργά σε αυτή τη μεγάλη γιορτή από την πρώτη κιόλας χρονιά που διοργανώθηκε από το Εθνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). 
Για την φετινή Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών – 4 έως και 9 Οκτωβρίου – έχει προγραμματιστεί μια σειρά δράσεων για εργαζόμενους, συνεργάτες αλλά και ασφαλισμένους στη ΜΙΝΕΤΤΑ, με κεντρικό άξονα την εξυπηρέτηση και την βελτίωσή της, έχοντας πάντα έναν χαρακτήρα παιχνιδιού, γιορτής, χαράς. 
Έτσι λοιπόν, θα πραγματοποιηθούν ενέργειες όπως παιχνίδια γνώσεων (quiz), webinar, έρευνα ικανοποίησης, διαγωνισμοί, αλλά και ενέργειες κοινωνικού χαρακτήρα, με σκοπό να βελτιώσουμε τις γνώσεις μας και να ακούσουμε την άποψη σας, ώστε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι. 
Γιατί στην Εξυπηρέτηση Συνεχίζουμε μαζί! 
Back to top