Ι. Συμβεβλημένα Νοσοκομεία.
- Άμεση τηλεφωνική ενημέρωση στη γραμμή υγείας της εταιρείας τηλ.: 210-9307723.
- Την όλη διαδικασία εξυπηρέτησης και καθοδήγησης του ασφαλισμένου αναλαμβάνει η Εταιρεία μέσω της συνεργαζόμενης ελεγκτικής εταιρείας.
ΙΙ. Μη Συμβεβλημένα Νοσοκομεία.
- Άμεση τηλεφωνική ενημέρωση στη γραμμή υγείας της εταιρείας τηλ.: 210-9307723.
- Δήλωση ατυχήματος / ασθενείας η οποία πρέπει να αποστέλλεται στην εταιρεία μέσα σε 8 ημέρες από την ημέρα εισαγωγής του ασφαλισμένου αλλά οπωσδήποτε πριν την έξοδο από το νοσοκομείο.
- Πρωτότυπο βιβλιάριο υγείας – συνταγολόγιο.
- Πιστοποιητικό νοσηλείας του νοσηλευτικού ιδρύματος για την αιτία της νοσηλείας, πλήρες ιατρικό ιστορικό ασθενούς, φύλλο πορείας ασθενούς και πρακτικό επέμβασης (σε περίπτωση χειρουργικού περιστατικού).
- Εισιτήριο - εξιτήριο.
- Πρωτότυπα παραστατικά νοσηλείας (Τιμολόγιο - Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών).
- Σε περίπτωση συμμετοχής κρατικού ή ιδιωτικού ασφαλιστικού φορέα απαιτείται βεβαίωση από το εκάστοτε λογιστήριο του νοσοκομείου, η οποία να αναφέρει:
- Το σύνολο των πραγματοποιηθέντων εξόδων νοσηλείας
- Τη συμμετοχή του/των άλλου/άλλων φορέα/φορέων
- Τη συμμετοχή του ιδιώτη
(Σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος έχει προσκομίσει τα πρωτότυπα δικαιολογητικά σε άλλο φορέα, θα προσκομίζονται φωτοτυπίες τιμολογίων και ΑΠΥ ιατρών.)
- Για νοσηλεία στο εξωτερικό απαιτείται θεώρηση και μετάφραση όλων των ιατρικών και οικονομικών δικαιολογητικών από Ελληνική Προξενική Αρχή.